09/01/2008

Ρενέ Γκοσινί, Ζαν Ζακ Σενπέ - Ο μικρός Νικόλας σε νέες περιπέτειες



Το πιο γλυκό δώρο που έλαβα αυτά τα Χριστούγεννα μου έχει δημιουργήσει αρκετές απορίες και λίγη δυσπιστία – αν και είμαι μάλλον από τους αφελέστερους ανθρώπους στον πλανήτη.

ΟΚ – είναι μία υπέροχη συλλογή ιστοριών με πρωταγωνιστή τον πολυαγαπημένο μικρό Νικόλα. Είναι όμως η δεύτερη τέτοια συλλογή ανέκδοτων ιστοριών που εκδίδει η κόρη του Γκοσινί -ο οποίος πέθανε το 1977- τα τελευταία τρία χρόνια! Απλά μου φαίνεται λίγο περίεργο που για περισσότερα από 20 χρόνια επικρατούσε σιγή και τώρα ξαφνικά εμφανίζονται συνολικά 125 ιστορίες!

Τέλος πάντων, ίσως απλά ζω πολύ καιρό στην Ελλάδα και το έχω ρίξει και εγώ στις θεωρίες συνομωσίας...

2 comments:

Anonymous said...

Λες να βγει και τρίτο βιβλίο σύντομα;

bookworm said...

billy,

διόλου απίθανο αν και δεν θα παραπονεθώ!